Let op! Update rondom inschrijving BKV Koppelwedstrijd

Vrijdag, 3 juni 2016

Graag jullie aandacht voor de inschrijving van de BKV Koppelwedstrijd. Zaterdag 11 juni 2016 organiseert HSV Barneveld voor al haar leden de jaarlijkse BKV Koppelwedstrijd. De inschrijving is geopend!

BKV sponsort al jaren deze koppelwedstrijd. De vaste stok koppelwedstrijd is om de BKV koppel cup junioren / senioren. Deze wedstrijd is een op zichzelf staande wedstrijd en telt niet mee voor de overige competities. Ook hier geldt de puntentelling van de Koningsbeker. Er wordt dus gevist op gewicht, en dat wordt heel spannend dit jaar. Er zijn al prachtige zeeltjes en karpertjes gevangen de laatste weken.

Verder wordt het reglement van de senioren gehanteerd in zoverre toepasbaar. Voor alle deelnemers is er een prijs, en zorgt de man van de natjes en droogjes voor een goede maagvulling. Inschrijven los of als koppel (senior / junior) kan tot uiterlijk dinsdag 7 juni 2016, 20.00 uur. Koppels die zich aanmelden als vader en zoon of opa en kleindochter of twee broertjes of neefjes is toegestaan. De vissers die zich los aanmelden worden gekoppeld door loting. Zodat de minder ervaren vissertjes kans hebben op het loten van een goede leermeester.

Let op: inschrijven is verplicht, dit in verband met de organisatie van deze wedstrijd.

Wie zich niet inschrijft voor dinsdagavond 20.00 uur kan helaas niet mee doen.

TER VERDUIDELIJKING:

Er is verwarring ontstaan omdat er dinsdagavond bij de jeugdwedstrijd, aangegeven is dat inschrijving niet nodig is. Let op, dit is niet juist. Want inschrijven is wel verplicht. We kunnen geen prijzen en consumpties verzorgen voor diegenen die zich niet ingeschreven hebben. Er zijn nu vijf deelnemers bekend. Staat je naam er niet bij en wil je mee doen, meld je dan zo snel mogelijk aan.

Reeds ingeschreven zijn:

De heer R. Ravenhorst
De heer W. Grotenbreg
De heer B. Middendorp
De heer R. Malestijn
De heer P. van Haaften

Zorg ervoor dat je op tijd aanwezig bent. Dat is voor 7.00 uur. Voor deze wedstrijd geldt: loten 7.00 uur en vissen van 8.00 uur tot 11.00 uur.

Inschrijvingen graag mailen naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl. Of bel naar 06-30306270, een bericht sturen naar dit telefoonnummer kan ook.

Vriendelijke vissers groeten van de wedstrijdcommissie

Ricardo van Malestijn
Pieter van Haaften