Na regen komt...friet en zonneschijn

Zondag, 12 juni 2016

Het veelbelovende mooie weer van de laatste dagen sloeg om en de verandering kwam in de nacht van vrijdag op zaterdag. Het gevolg was dat we deze zaterdagmorgen met regen begonnen en ook eindigden, dit gaf een smet op de wedstrijd die in het teken stond van het winnen van de BKV Koppelcup.

Na de loting zocht iedereen zijn visstek op, en ging men vol vertrouwen aan de slag. Echter, de vis zit er wel maar ze laten zich niet makkelijk vangen vandaag. Na de wedstrijd maar snel aan de friet met dank aan lunchroom Arico en dan de uitslag.

De deelnemers weten dat het deze dag prijzenvissen is en dat geeft vrolijke gezichten, want voor iedereen is er keuze uit diverse prijzen. Meerdere vissers kwamen persoonlijk niet van de 0 en moesten het hebben van het gewicht van hun koppelmaatje. Eén koppel kwam niet van de 0.

Op 8 eindigde het koppel zonder vis Ricardo en Wilfred
Op 7 eindigde Pieter die het vandaag alleen deed op 80 gram
Op 6 eindigde Rijk en Rudger met 148 gram
Op 5 eindigde Dennis en Jonathan met 280 gram
Op 4 eindigde Kees Jan en Bram met 412 gram
Op 3 eindigde Wim en Niels met 689 gram
Op 2 eindigde Bart en Bart met 784 gram

Nathan en Adriaan winnen dit jaar de BKV koppelwedstrijd met 1257 gram vis. Van harte!

Deze wedstrijd, de prijzen en de consumpties worden mede mogelijk gemaakt door onze sponsor BKV. Hiervoor onze dank.

De wedstrijdcommissie