De vangst van Gerrit Knotters

Zondag, 30 oktober 2016

Acht fanatieke vissers hadden zich verzameld voor de vijfde roofviswedstrijd van dit seizoen. Deze werd gevist in ons eigen verenigingswater.

In kleine groepjes gingen wij vol goede moed op pad. Het weer was werkelijk geweldig, in de middag gingen zelfs de jassen uit. Een heerlijk zonnetje en bijna windstil……alles leek op zijn plek te vallen en de dag kon niet meer stuk. Hier en daar was zelfs een ijsvogeltje te zien die over het water scheerde, geweldig!

De kanten werden afgestruind, de meest bijzondere schuilplekjes bevist maar helaas wilden de snoeken erg slecht bijten. Een aantal vissers miste een snoek omdat deze los schoot…….altijd jammer!

Als winnaar werd Gerrit Knotters uitgeroepen. Hij wist als enige roofvis op de kant te krijgen. Twee snoeken en één baars. Prachtig gedaan Gerrit en van harte gefeliciteerd met de dagprijs.

De deelnemers liggen na vijf wedstrijden dicht bij elkaar. Superleuk dat het erg spannend is dit seizoen. Er zal moeten worden gevochten om als overall-winnaar uit de bus te komen.

Allemaal veel succes voor de laatste, tevens locatie-vrije roofviswedstrijd welke zal worden gehouden op 12 november aanstaande. Inschrijven tussen 08.00 en 08.15 uur.

Tot dan!!