Zorg jij voor de verrassing tijdens de laatste wedstrijd van 2016?

Zaterdag, 5 november 2016

Zaterdag 12 november wordt de laatste roofviswedstrijd gevist. En dat is ook de laatste wedstrijd van het kalenderjaar 2016. De wedstrijd wordt gevist zowel binnen als buiten de eigen verenigingswateren.

Inschrijven kan tot tot 8.15 uur. Iedereen wordt verzocht zich tussen 8.00 en 8.15 uur in te schrijven op de verzamellocatie. Om 8.15 uur vertrekt iedereen naar het water zodat er ook daadwerkelijk om 8.30 uur gevist kan worden in het geval je dicht bij huis blijft.

Voor het reglement en de verzamellocatie zie hier.

Voor velen de vraag wie wordt er dit jaar roofviskampioen? En wie vangt de grootste snoek en wint de Ab Zegers wisseltrofee? En wie wint de sportiviteitsprijs (is voor de visser met de grootste baars)? Zaterdag 12 november worden deze vragen beantwoord na de wedstrijd.

Voor nu succes met de voorbereidingen en tot zaterdag.

Vriendelijke groeten,

De wedstrijdcommissie