Doe mee aan onze enquête en win een lunch aan de waterkant!

Woensdag, 9 november 2016

Graag nodigen wij onze leden uit om deel te nemen aan de enquête van HSV Barneveld. Met deze enquête willen we de achtergrond, voorkeuren en wensen van onze leden in beeld brengen.

Het doel is ons in de komende jaren nog beter te richten op zaken die jij als lid van HSV Barneveld belangrijk vindt.

De vragenlijst kun je online invullen. Het invullen van deze enquête neemt ongeveer 15 minuten in beslag. Als je er de voorkeur aan geeft om de vragenlijst anoniem in te vullen, dan kun je de vragen rondom je naam en contactgegevens overslaan.

Iedereen die meedoet aan de enquête en daarbij zijn of haar contactgegevens invult, maakt kans op een unieke prijs, namelijk een lunch aan de waterkant. Wij hopen zoveel mogelijk ingevulde vragenlijsten te mogen ontvangen en daarom verloten wij één lunch per 50 inzenders.

Lukt het je niet om de vragenlijst online in te vullen, dan kun je een papieren exemplaar verkrijgen tijdens de Bijzondere Ledenvergadering op 21 december 2016 in het Rebellenhonk.

Meedoen kan tot en met 31 maart 2017. Tijdens de ALV in mei 2017 maken we de winnaars bekend!

Klik hier voor de link naar de online enquête.

Alvast bedankt voor je medewerking.