Boot- en nachtvispassen Moba vervangen door stickers

Donderdag, 1 december 2016

Tot op heden kreeg een ieder die recht had op een bootvergunning of een nachtvispas een losse pas van HSV Barneveld. Vanaf 2017 worden deze passen vervangen door stickers.

Het heeft een aantal voordelen voor zowel onze leden als voor mij als penningmeester, namelijk:

• Minder administratieve handelingen;
• Je hoeft alleen nog maar je vispas mee te nemen, in plaats van allemaal losse pasjes;
• Betere controleerbaarheid door de controleurs;
• De stickers worden op de achterzijde van de vispas geplakt en kunnen niet zonder beschadiging worden verwijderd.

Er is wel eens onduidelijkheid over deze passen/stickers regeling. Ter verduidelijking: als je een bootvergunning wenst voor Moba, dan kan dit te allen tijde zonder wachtlijst. Wel zijn er restricties over de hoeveelheid boten die op een en hetzelfde moment gebruikt mogen worden, zie hiervoor het reglement. Voor de nachtvispassen geldt wel een wachtlijst, hoewel deze niet al te lang is. Om op deze wachtlijst te komen moet je lid zijn van de HSV Barneveld.

Voorbeelden boot- en nachtvisstickers HSV Barneveld.

Als je de contributie tijdig (voor 7 december 2016) betaalt of hebt betaald en je hebt recht op één van deze stickers, dan ontvang je de vispas met daarop de stickers. Mocht je, om welke reden dan ook, geen sticker hebben ontvangen, waarvan je wel denkt daar recht op te hebben, neem dan contact met mij op. De vispassen vallen in de eerste week van 2017 op de deurmat of eerder. Mocht je 7 januari 2017 geen vispas hebben ontvangen, neem dan contact met mij op via penningmeester@hsvbarneveld.nl.

Met vriendelijke groet,

Joost Maasland