Kees Schimmel benoemd tot Erelid HSV Barneveld

Zondag, 18 december 2016

Onlangs, tijdens de jaarlijkse prijsuitreiking, was er naast de prijsuitreiking nog een heugelijk feit. Na vele jaren van vrijwilligerswerk heeft het bestuur besloten Kees Schimmel te benoemen tot Erelid van de HSV Barneveld.

Op deze avond was ook de Wethouder van sport aanwezig om hem te feliciteren, verder vierden we ons 70-jarig bestaan.

Wij zijn trots op leden als Kees, omdat deze leden de vereniging draaiende houden. Wie zou er anders een vispas kopen als er niet gecontroleerd zou worden. Wie zou anders onze forellen slachten op de vrijwilligersdag. Of op de klusdagen onze innerlijke mens te verzorgen vanuit de pipowagen. Om maar wat voorbeelden te noemen van Kees zijn werk. Ook via deze weg willen wij Kees nogmaals feliciteren en bedanken voor zijn inzet. Daarbij hopen wij dat hij dat nog vele jaren blijft doen. Tevens hopen wij dat andere leden erdoor worden aangemoedigd, vrijwilliger te worden.

Die avond sprak ik (Joost Maasland) met Kees af om het oudste ere-lid Henk van de Kraats op korte termijn een bezoek te brengen. Dit was afgelopen donderdagavond 15 december 2016. Het was een gezellige avond waar ik mooie verhalen en herinneringen heb gehoord. Wat mij vooral is bij gebleven is dat het verenigingsgevoel in vroege jaren anders was dan het nu is. Daar ligt een uitdaging voor ons als vereniging. Ik heb die avond inspiratie opgedaan en hoop dat om te kunnen zetten in mooie ideeën.

Het bestuur wenst al onze leden en hun familie, fijne feestdagen toe en een gezond vangstrijk 2017.