Wijziging kluscommmissie

Dinsdag, 28 februari 2017

Na jaren van trouwe dienst heeft Kees van Vulpen bedankt voor zijn werkzaamheden bij de kluscommissie van HSV Barneveld. Kees wil wel vrijwilliger blijven en daar zijn we erg blij mee. Kees, super bedankt voor je inzet, top man!

Daar er veel klussen op de agenda staan, zijn we actief op zoek gegaan naar iemand die de kluscommissie wil voortzetten. En die hebben we gevonden. Patrick van den Heuvel neemt per direct de kluscommissie onder zijn hoede. Patrick is een bekend gezicht binnen HSV Barneveld en heeft zich als vrijwilliger al mening maal aan de waterkant laten zien. Namens het bestuur van HSV Barneveld wensen wij Patrick veel succes.

Het mailadres voor de kluscommissie wijzigt ook per direct kluscommissie@hsvbarneveld.nl komt te vervallen. Zaken voor
de kluscommissie mogen vanaf heden gemaild worden naar Patrick_heuvel@hotmail.com. Of je kan Patrick bereiken via telefoonnummer 06-13810385.