Leo wint tweede waardebon karper 54

Donderdag, 6 juli 2017

Onlangs schreef HSV Barneveld een wedstrijd uit onder de titel ‘Wie vangt de 25 euro karper’. Doel van deze actie is om vangstmeldingen, van karpers die op de Mobaplas gevangen worden, extra onder de aandacht te brengen.

Het duurde even voordat er schot in de wedstrijd kwam, maar eindelijk was daar Benjamin Bouwman, die als eerste karper 54 wist te vangen. Dat kunstje deed Leo Trouw hem na, na een nachtje vissen op de Mobaplas. En daarmee sleepte Leo de tweede waardebon ter waarde van 25 euro van Zoo & Zo in de wacht. Hij hoefde hier niet lang op te wachten, want de bon werd na de vangstmelding in no time persoonlijk overhandigd door onze penningmeester Joost Maasland. Leo, proficiat!