Klokje rond vissen!

Woensdag, 30 augustus 2017

HSV Barneveld daagt zes deelnemers uit om van vrijdag 15 tot en met zaterdag 16 september mee te doen aan de wedstrijd ‘Senior Karper Aanschoten Individueel’.

De naam zegt het al, het gaat om een individuele wedstrijd voor volwassenen en er wordt gevist op Aanschoten. Voor deze wedstrijd vragen wij een bijdrage van € 15,- per persoon en de inschrijving is geopend! Neem contact op met Pieter Hoekstra via telefoonnummer 06- 51 35 50 83.

Op vrijdag 15 september verzamelen we rond de klok van 18.00 uur, we vangen de wedstrijd aan met loten. De wedstrijd eindigt de volgende dag om 17.00 uur en dan wordt ook duidelijk wie de winnaar van deze Karperwedstrijd is geworden!

Vis gezellig mee! We kijken uit naar je aanmelding.