Roofviswedstrijden 2017

Maandag, 4 september 2017

Binnenkort starten de Roofviswedstrijden weer. Wie vangt de grootste? Wie vangt het hoogst aantal centimeters? Zomaar een paar vragen waar we na de laatste wedstrijd een antwoord op kunnen geven.

De competitie zal weer traditioneel spannend zijn en pas op het allerlaatste moment worden beslist. De wedstrijden worden gehouden in wateren van HSV Barneveld (3) en wateren Vrije locatie (3).

Hieronder het schema

Datum  Locatie  Eindtijd
 23 september Barneveld  14.00
 30 september Vrij  16.00
 14 oktober
 Barneveld  14.00
 28 oktober  Barneveld  14.00
 11 november  Vrij  16.00
 25 november  Vrij  16.00

Inschrijven tussen 8.00 en 8.30 uur op Schapendrift 2 te Barneveld. Inschrijfgeld per wedstrijd 5 euro. Voor alle wedstrijden 20 euro. Natuurlijk zijn er dagprijzen te behalen. 1e Waardebon 20 euro, 2e Waardebon 15 euro. Deelnemers krijgen voor de wedstrijddag een meetplank mee. Gevangen roofvis moet hierop gefotografeerd worden. Zorg zelf voor een foto-apparaat. Foto’s na afloop inleveren ter verificatie en eventueel gebruik op de website. Deelnemers dienen zelf voor een lunchpakket te zorgen en uiteraard ook visgerei.

Tot ziens op 23 september.

De Roofviscommissie