Adriaan en Nathan Spelt Winnaars BKV Wedstrijd

Woensdag, 11 oktober 2017

Op zaterdagmorgen 7 oktober 2017 om 7.00 uur staan wij met 14 personen bij de brug van de Koewei. Het is nog erg donker, te donker om maar zelfs plaatsen uit te zetten. Om 07.30 uur begint het licht te worden en kan er door 6 junior en 8 senior vissers begonnen worden met het uitpakken van de meegebrachte visspullen.

Er worden 6 koppels gemaakt van 1 junior en 1 seniorvisser en Erik en Gert vissen samen ook als een koppel mee. In eerste instantie wordt er door bijna iedereen wel een visje gevangen maar het is niet erg veel wat er boven komt. Adriaan Spelt heeft zelfs nog een karper aan de vaste stok maar deze vis is hem te slim af en weet te ontkomen.

Voor één koppel is het wel een hele saaie morgen. Martijn en Bram vangen helaas helemaal niets. Om 11.30 uur is het fluitsignaal “einde wedstrijd”. Er wordt geteld en gewogen en Adriaan en Nathan Spelt blijken hun titel van vorig jaar goed verdedigd te hebben. Ook deze keer eindigen zij op de eerste plaats. Tweede plaats is voor Erik en Gert en de derde plaats is voor Peter Hendrik van de Poppe met Kees-Jan Verhoeven. Ook voor de 4e t/m 7e plaats was er een attentie.

Na afloop is er voor iedereen een saucijzenbroodje met iets te drinken. Deze wedstrijd werd gesponsord door BKV Barneveld. Gelukkig is het op een paar spatjes na droog gebleven en konden we er met elkaar zeker ook dankzij de BKV Barneveld een fijne wedstrijd van maken.