Win een HSV chocolade trofee!

Dinsdag, 14 november 2017

Binnenkort staat er weer een Sinterklaas Winactie op de HSV-agenda, dit keer speciaal voor onze jeugdleden. De winnaars maken kans op één van de tien chocolade HSV Barneveld-trofees, gemaakt door Bakkerij De Vries.

Zoals je misschien al gelezen of gehoord hebt, komt Sinterklaas op zaterdag 18 november 2017 naar Barneveld. Deze datum staat centraal bij onze actie. Ieder jeugdlid die in de week van de Sinterklaasintocht een vis vangt en een vangstmelding instuurt, maakt kans op één van de tien lekkere trofees van Bakkerij De Vries.

Actievoorwaarden:

• Voor jeugdleden (tot 18 jaar) HSV Barneveld.
• Voor een visvangst in de periode van 18 t/m 25 november 2017.
• Vangstmelding kan je insturen naar secretariaat@hsvbarneveld.nl of plaats een post onder het Sinterklaasbericht van deze actie op onze Facebook-pagina.
• Insturen kan tot en met zaterdag 25 november 2017.
• Maak duidelijk zichtbaar dat het om een open water van HSV Barneveld gaat.

Uiterlijk 30 november maken wij de winnaars bekend. De winnaars kunnen hun prijs op zaterdag 2 december 2017 ophalen in de winkel van Bakkerij de Vries aan de Langstraat 58 in Barneveld.

Ga vissen, maak een foto en doe mee, wie weet win jij een HSV chocolade trofee!