Steun onze vereniging tijdens de Rabobank Clubkasactie 2018!

Dinsdag, 8 mei 2018

Fantastisch dat de Rabobank na jaren op rij, ook dit jaar weer een Rabobank Clubkas Campagne organiseert. In de periode van 28 mei tot en met 11 juni 2018 kunnen leden van de Rabobank Gelderse Vallei hun stemmen uitbrengen op hun favoriete lokale verenigingen en stichtingen.

Dit jaar verdeelt zij maar liefst € 200.000. Ook HSV Barneveld heeft zich opgegeven voor deze unieke actie. Wij hopen op zo veel mogelijk stemmen, zodat wij iets extra’s kunnen doen voor onze leden.

Extra impuls om te investeren
Door de jaren heen zagen wij het aantal stemmen voor onze vereniging oplopen, wat een leuk extraatje voor onze clubkas opleverde. In 2015 ontvingen we een mooie bonus van € 143,28 euro en vorig jaar mochten we het mooie bedrag van € 681,50 in ontvangst nemen. Een mooie opbrengst! Ook dit jaar hopen we de clubkas te mogen spekken, zodat we een impuls kunnen geven aan een aantal van onze doelen. Zo willen we investeren in de toegankelijkheid van onze viswateren voor invalide en of gehandicapte leden. Ook willen we ons project ‘Maatjes gezocht’ actief promoten door middel van het verstrekken van gratis vergunningen. Daarnaast investeren we graag in ons jeugdbeleid.

Hoe werkt het stemmen?
Leden van de Rabobank Gelderse Vallei ontvangen een unieke code per e-mail waarmee ze in de periode van 28 mei tot en met 11 juni 2018 hun stem kunnen uitbrengen via de stemsite. Ieder lid stemt vijf keer, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging. Als je klant bent, ben je niet automatisch lid. Ben je geen lid, maar wel klant van de bank? Dan kan je tot 21 mei 2018 lid worden en meestemmen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne. Het lidmaatschap aanvragen kan via deze website.

Help jij ons zodat we iets extra’s voor onze leden kunnen doen? Alvast bedankt!