Wedstrijd 12 mei aftrap voor het nieuwe seizoen. Haak jij ook aan?

Donderdag, 10 mei 2018

Zaterdag 12 mei vissen wij onze eerste Witvis Senior Wedstrijd en daarmee trappen wij het nieuwe seizoen af. Het wedstrijdprogramma biedt dit jaar voor ieder wat wils en we hopen met dit aanbod zo veel mogelijk leden te mogen verwelkomen aan de waterkant.

De eerste wedstrijd heeft altijd iets speciaals, want dan mogen we weer! Naast een gezonde dosis competitie staat gezelligheid natuurlijk hoog in het vaandel. Zaterdag vissen we op de Vaarst en verzamelen we om 7.00 uur bij het vlondertje aan de Henri Dunantlaan. Tot dan! Haak jij ook aan?