Prima vangst tijdens de 1e senioren witviswedstrijd 2018

Dinsdag, 15 mei 2018

Zaterdag 12 mei stond de eerste senioren witviswedstrijd op de agenda. Maikel Dijkshoorn nam de organisatie voor deze dag op zich en was om 6.30 uur op de Vaarst. Het water lag er fantastisch bij en er was veel activiteit op en in het water. Rond de klok van 06.50 uur stonden Erik van Schoonhoven, Rijk Ravenhorst, Rem Winkel en Adriaan Spelt te trappelen om te beginnen.

Om 07.00 werden de stekken geloot en kon iedereen beginnen met het opbouwen. Om 7.55 uur vlogen de eerste voerballen over het water en om 08.00 uur werd er gevist. Na een paar goede uurtjes in de ochtend was het Rijk Ravenhorst die na een spectaculaire dril een mooie kruiskarper mocht landen, goed gedaan Rijk.

Vervolgens vingen ook Adriaan en Erik een kruiskarper. Rond de klok van 12.00 uur klonk het eindsignaal en konden de vissers de spullen weer opruimen. Na het opruimen gingen we rond met de weger en konden we de volgende stand op het papier zetten.

1e Erik van Schoonhoven met 4900 gram
2e Rijk Ravenhorst met 2300 gram
3e Adriaan Spelt met 1550 gram
4e Rem Winkel met 625 gram.

Uiteindelijk waren het de brasems die de doorslag gaven.

Goed gevist heren en bedankt voor het gezellige sfeertje aan de waterkant we hopen jullie weer te zien op 9 juni bij de BKV koppelwedstrijd op de Koewei.