Barneveldse Hengelsportdag 2018 in de maak!

Donderdag, 17 mei 2018

Jaarlijks promoten hengelsportverenigingen door het hele land de hengelsport tijdens de Nationale Hengelsportdag in het voorjaar. Ook HSV Barneveld pakt ieder jaar flink uit op de Koewei om belangstellenden te informeren en te enthousiasmeren voor de vissport.

Dit jaar hebben we besloten om de hengelsport(vereniging) niet in het voorjaar, maar in het najaar in de schijnwerpers te zetten!

Barneveldse Hengelsportdag 2018
Sportvisserij Nederland organiseert de Nationale Hengelsportdag ieder jaar op de laatste zaterdag van mei. Wij hebben ontdekt dat er in deze periode veel evenementen in Barneveld en omgeving plaatsvinden. We merkten de afgelopen jaren dan ook een terugloop in het aantal bezoekers op de Koewei. Dit is de reden dat we een eigen hengelsportdag gaan organiseren in het najaar. De ´Barneveldse Hengelsportdag 2018´ krijgt achter de schermen steeds meer vorm. Details als datum, tijdstip en programma volgen nog. Houd onze website en Facebook-pagina in de gaten voor alle updates.