Terugblik ALV 2018 én benoeming twee ereleden!

Dinsdag, 12 juni 2018

Woensdag 23 mei jl. stond de ALV vergadering op het programma. Onder het toeziend oog van een handje vol leden opende voorzitter Theo de Vries de vergadering.

We houden een moment van stilte waarbij wij denken aan onze leden die het moeilijk hebben en aan leden die dierbaren hebben verloren die verbonden zijn of waren aan onze vereniging. De Notulen van de ALV van 8 december 2017 zijn goedgekeurd door de aanwezige leden. Het jaarverslag van de secretaris werd door de aanwezige leden goedgekeurd. Er werd gestemd of wij onze ledenadministratie willen uitbesteden aan Sport Visserij Nederland, alle aanwezige leden zijn voor. De exploitatierekening is goedgekeurd door de aanwezige leden en verder zijn er geen vragen over de exploitatierekening. Gert van de Kraats en Erik van Schoonhoven zijn herkiesbaar en zonder tegenkandidaten stellen Gert en Erik zich herkiesbaar. Namens het bestuur van HSV Barneveld zijn wij zeer blij dat deze heren zich blijven inzetten voor onze vereniging.

Misschien wel het hoogtepunt van de avond was toch wel de benoeming van Gert Mosterd en Bertus Verhoef als erelid. Een bekroning voor beide heren op een jarenlange inzet voor HSV Barneveld. Theo de Vries overhandigt beide toppers de gouden speld.