Free4Fishing brengt super film uit van de 24-uurs Karper Wedstrijd Jeugd

Woensdag, 27 juni 2018

Check this out! Een super gave film van de 24 uurs Karperwedstrijd van de HSV Barneveld Jeugd van afgelopen weekend. Deze film is gemaakt door Free4Fishing. Bedankt!

Free4Fishing: "Op uitnodiging van HSV Barneveld zijn we wezen filmen. Zes fanatieke karpervissers (waaronder de jongens van PRM catchcarp) streden in de nacht van 22 op 23 Juni om de eerste plaats in de competitie. Met een leuke opkomst van zowel wedstrijdleden als begeleiders hebben we een gezellige 24 uurs wedstrijd achter de rug. We mogen dan ook met enthousiasme terugblikken op een fantastische dag en nacht."

Bron: Free4Fishing