Jeugdwedstrijd met mooie grote karper...of toch niet?

Maandag, 24 september 2018

Woensdag 12 september was er weer een jeugdwedstrijd op de ronde vijver in De Vaarst. De opkomst was helaas niet erg hoog, maar dat mocht de pret niet drukken.

We merkten al meteen verschil met de laatste wedstrijden voor de zomervakantie. Het weer was onstuimiger en ook was het nu natuurlijk eerder donker. Er werd besloten om de wedstrijd een half uurtje in te korten, zodat we niet in het donker hoefden te vissen.

Deze wedstrijd heeft iedereen zijn visje weten te vangen. Bart Copier kreeg op een gegeven een mooie grote karper aan zijn haak, maar wist hem helaas niet binnen te halen. Wel kreeg hij als aandenken een mooi schubje… Verder waren de vissen helaas niet zo groot deze avond. Vooral de vissers van de B- jeugd gingen nek aan nek. Tussen nummer 1 en 3 zat maar 28 gram verschil! De uitslagen lagen dan ook heel erg dicht bij elkaar.

Tussenstand A-Jeugd

238 8 5
 Elias Top
 235 19 5

De volgende wedstrijd zal op 26 september worden gevist. Deze wordt gehouden op de ronde vijver in woonwijk Norschoten.