Waar zijn onze wedstrijdvissers? Eerste roofviswedstrijd met twee deelnemers gestart.

Woensdag, 26 september 2018

Voor de eerste roofviswedstrijd van dit seizoen meldden zich slechts twee deelnemers. Twee echte roofvis-cracks: Erik van Schoonhoven en Wim Grotenbreg.

Na het gebruikelijke kopje koffie en de inschrijfformaliteiten, trokken beide heren er op uit om een Barneveldse roofvis te verschalken. Op singel Noord had Erik succes en wist een snoek van 62 cm aan de haak te krijgen. Wim had aan de Barneveldse beek succes met een snoek van 44 cm. Dit was tevens de eindstand. Om 14.00 meldden beide heren zich af bij de wedstrijdleiding en onder het genot van een bakkie werden de prijzen verdeeld. Beide heren hadden een mooie visdag gehad. Wel hadden ze op meer tegenstand gehoopt.

Aanstaande zaterdag 29 september staat Roofviswedstrijd 2 op het programma. Het betreft een wedstrijd "vrije locatie". Dat wil zeggen: roofvissen in alle wateren van Nederland waar vissen met je vispas is toegestaan. Wij hopen op meer deelname.

Inschrijven vanaf 8.00 uur op Schapendrift 2 te Barneveld en daar uiterlijk 16.00 uur weer afmelden en vangsten doorgeven en de prijsuitreiking afwachten. De koffie is warm en vers gezet.

Met vriendelijke groeten,

Gerrit Knotters (roofviscommissie)