Vierde roofviswedstrijd in beeld gebracht

Donderdag, 8 november 2018

De vierde roofviswedstrijd van dit seizoen stond weer in het teken van de Barneveldse HSV wateren. Voor deze vierde wedstrijd meldden zich vier deelnemers. Vader en zoon Van Schoonhoven trokken als eerste naar de singels Noord om te eindigen bij de singels Zuid.

Erik van Schoonhoven wist een snoek van 70,5 cm te haken, gevolgd door een van 56 cm. Helaas was Martijn aan het “blanken”. Vader en zoon Grotenbreg vertrokken richting Barneveldse Beek. Een Top water. Wim landde er drie roofvissen met een totale lengte van 84 cm. Jan legde er zeven op het meetlint wat hem tevens dagwinnaar maakte met in totaal 229 cm.

Erik van Schoonhoven met de snoek van 70,5 cm.

De gevangen roofvissen zijn echter klein van formaat. De tot nu toe grootste is 70,5 cm. Toch moeten er hier ook kapitale exemplaren rondzwemmen. Wanneer laten die zich zien? Nog twee wedstrijden te gaan en dan is er duidelijkheid.

Stand in de competitie:

W1 W2 W3 W4 W5 W6 Tot.
Erik van Schoonhoven
62 416 41 126,5 645,5
Martijn van Schoonhoven
x 5080 0 508
Wim Grotenbreg
Jan Grotenbreg
x 162 163 229 554
Jordi Heimgartner x 173 x x 173

Nog niets is beslist! Jan Grotenbreg nadert met rasse schreden de koppositie van Erik van Schoonhoven! Bij de Grootste Snoek Competitie is Wim Grotenbreg ingehaald door Erik van Schoonhoven met wel 5 mm.

Stand Ab Zeegers trofee:
Erik van Schoonhoven 70,5 cm.

Grootste Baars Trofee:
Jordi Heimgartner 45 cm.