Geslaagde afsluiting van 2018 met ALV en Prijsuitreiking

Maandag, 17 december 2018

Woensdag 12 december 2018 stond de jaarlijkse prijsuitreiking weer op de agenda van HSV Barneveld. Rond de klok van 19.30 opende voorzitter Theo de Vries de vergadering.

Als vereniging staan wij stil bij leden waar een leegte is ontstaan of moeten leven met het verdriet van het verlies van een geliefde, ereleden die in de winter van hun leven zijn, voormalige leden die het afgelopen jaar zijn overleden. De aanwezige leden gaan staan om één minuut stilte in acht te nemen. Hierna neemt Joost Maasland het woord en vertelt dat het uitbesteden van de ledenadministratie aan Sport Visserij Nederland goed verloopt en dat vragen van leden goed opgelost worden. Aanvullend wordt de Verenigingslijst van viswateren 2019 doorgenomen. De visuitzettingen van 2018 worden toegelicht door Pieter Hoekstra en Gert van de Kraats. Samengevat kijken we terug op een zeer succesvol 2018.

We sluiten de avond af met vette prijzen! We hebben de winnaars op de foto gezet! Klik hier voor het foto-album.