Wedstrijddata en Activiteitenkalender Sportvisserij MidWest Nederland

Donderdag, 24 januari 2019

De deelname aan diverse selectiewedstrijden voor o.a. het NK dobbervissen in de verschillende regio's van de federatie waren dalende. Met een handjevol deelnemers kun je eigenlijk niet spreken van een echte wedstrijd. Daarom zijn we gaan kijken hoe we de wedstrijden meer cachet kunnen geven.

In nauw overleg met de wedstrijdcoach en de wedstrijdcommissie zijn we gekomen tot één voorselectiewedstrijd per discipline. Tot nu toe werden deze voorselecties vaak nog per regio gevist. De locaties van de selectiewedstrijden proberen we per jaar te wisselen. We verwachten op deze wijze mooiere en grotere wedstrijden te krijgen. In 2019 zijn er dus voor het eerst federatief kampioenen.

Hieronder staan de wedstrijden. De data voor het baarsvissen zijn nog niet bekend, maar zullen zodra die bekend zijn gepubliceerd worden. Mocht u vragen hebben over de 'nieuwe' wedstrijden dan kunt u terecht bij Tom Voorhamm via tom@smwn.nl of 0251-745664.

22 juni Federatief kampioenschap Jeugd + dames (tevens voorselectie)

18 mei Federatief kampioenschap Open NK feeder (tevens voorselectie)

6 juli Federatief kampioenschap dobber + Voorselectie Open NK teams (tevens voorselectie)

7 september Federatief Clubkampioenschap (tevens voorselectie)

Klik hier voor de activiteitenkalender.

Met vriendelijke groet,

Sportvisserij MidWest Nederland