Federatiekampioenschap Feedervissen met Prijzenpot 1000 euro plus het inschrijfgeld

Donderdag, 11 april 2019

Het federatiekampioenschap feedervissen komt eraan, deze wedstrijd vindt plaats op zaterdag 18 mei 2019. De federatie pakt dit jaar goed uit en komt met een goedgevulde prijzenpot en een mooi podium!

De organisatie heeft een grote wedstrijd met veel deelnemers en mooie prijzen voor ogen. Er wordt gevist in het Noord-Hollands kanaal ter hoogte van Neck van 10.00 uur tot 15.00 uur. Verzamelen in het clubgebouw van de HVZ, Zuiderweg 72g, 1456 NH Wijdewormer, vanaf 7.30 uur.

Bij deze een oproep aan onze vissers. Het zal super tof zijn als jullie ook aanwezig zijn. Geef je op vóór 13 mei, dit kan via de website:

Iedereen kan meedoen!