1e Senioren witviswedstrijd 2019 gevist op de Singel Lunterseweg

Donderdag, 16 mei 2019

Zaterdag 11 mei stond de eerste senioren witviswedstrijd op de agenda. Maikel Dijkshoorn nam de organisatie voor deze dag op zich en was om 6.45 uur bij de Lunterseweg.

Het water lag er fantastisch bij en er was veel activiteit op en in het water. Rond de klok van 06.50 uur stonden Erik van Schoonhoven, Bart van Middendorp en Wim Grotenbregt te springen om te beginnen.

Om 07.00 uur werden de stekken geloot en kon iedereen beginnen met het opbouwen. Om 7.55 uur vlogen de eerste voerballen over het water en om 07.15 uur werd er gevist. Na een paar goede uurtjes in de ochtend gingen de vangsten gelijk op en maakte Wim het verschil met 2 mooie brasems, klasse Wim.

Rond de klok van 11.00 uur hielden de heren het voor gezien en was de eindstand:

1e Wim Grotenbregt 3015 gram 6 stuks
2e Erik van Schoonhoven 1350 gram 6 stuks
3e Bart van Middendorp 1300 gram 4 stuks

Uiteindelijk waren het de brasems die de doorslag gaven.

Goed gevist heren en bedankt voor het gezellige sfeertje aan de waterkant, we hopen jullie weer te zien bij de volgende wedstrijd.