280 x beet tijdens 2e Witvis Wedstrijd Senioren!

Dinsdag, 25 juni 2019

Afgelopen 25 mei werd er weer een witvis wedstrijd gevist. Deze wedstrijd stond gepland bij de Goede Herder Kerk, maar hadden we verzet naar Norschoten. Dit omdat de week ervoor niet heel goed werd gevangen langs de Lunterse weg. Aangezien het stuk bij de Goede Herder Kerk aangrenzend is aan het stuk bij de Lunterse weg, leek ons dit het beste.

Nadat besloten was om te gaan vissen op Norschoten, stonden ‘s morgens om 7.00 uur vijf visser te trappelen om te vissen. Gelukkig hadden we er mooi weer bij. Na alles te hebben opgebouwd, hebben we om 7.45 uur het startsein gegeven. Het ging best wel redelijk in de vroege uurtjes, en er werden op een aantal plaatsen al mooie grote brasems gevangen. Helaas loste Wim Grotenbreg nog een mooie zeelt, die er vandoor ging met zijn onderlijn. Nadat het wat later werd, gingen de vangsten wat achteruit, maar er bleef vis gevangen worden. Om 11.45 uur hebben we het sein gegeven dat de wedstrijd ten einde was. Tijdens het wegen bleek er toch nog behoorlijk wat gevangen, en hadden we een winnaar.

Plek 5
Martijn van Schoonhoven met 43 vissen en 707 gram en 9 punten

Plek 4
Erik van Schoonhoven met 36 vissen en 1671 gram en 7 punten

Plek 3
Wim Grotenbreg met 62 vissen en 1255 gram en 6 punten

Plek 2
Bart van Middendorp met 82 vissen en 1296 gram en 4 punten

Plek 1 (meer gewicht dan Bart)
Jan van Vulpen met 57 vissen en 1754 gram en 4 punten

Heren super bedankt voor jullie deelname en enthousiasme.

De wedstrijd uitslagen nog even op een rijtje:

1e wedstrijd

Stek  Naam  Gewicht  Punten  Uitslag
 1  Wim Grotenbreg  3015  1  1
 2  Erik van Schoonhoven  1350  2  2
 3  Bart van Middendorp  1300  3  3

2e wedstrijd

Stek  NaamGewicht  Punten  Uitslag
 5  Jan van Vulpen 1754  1 1
 2
 Bart van Middendorp
 1296  2 2
 4
 Wim Grotenbreg
 1255 3  3
 1  Erik van Schoonhoven 1671 4
 4
 3   Martijn van Schoonhoven 707
 5

Op zaterdag 6 juli vissen we de derde en tevens laatste Witvis wedstrijd voor de senioren. Deze wedstrijd stond origineel gepland op zaterdag 29 juni, maar is verplaatst naar een weekje later. Tot dan! Vissers en supporters zijn van harte welkom!