Geen tijd om achterover te leunen tijdens Witviswedstrijd

Woensdag, 17 juli 2019

Zaterdagmorgen 6 juli is de laatste van drie senioren witvis wedstrijden gevist. De weersomstandigheden waren goed en er werd dan ook goed gevangen.

Bart Middendorp had geen tijd om rustig achterover te leunen en ving als bonus nog een mooie brasem. Wim Grotenbreg spande de kroon met vier kruiskarpers en had daarmee het hoogste gewicht. Tussendoor kwam Theo de Vries ons nog koeken brengen om de inwendige mens te versterken. Tijdens de eindejaarsvergadering zullen de prijzen uitgereikt worden van deze witvis competitie.