Vrijwilligersdag HSV Barneveld 2019

Donderdag, 5 september 2019

Beste vrijwilligers en ereleden, graag nodigen wij jullie uit voor de vrijwilligersdag 2019 op zaterdag 21 september. Wij zijn jullie als vereniging erg dankbaar voor het werk dat jullie verzetten. Zonder vrijwilligers zijn er bijna geen activiteiten te organiseren. Als blijk van dank nodigen wij jullie dan ook graag uit.

Een vrijwilliger is een ieder die zich belangeloos inzet, in het belang van de vereniging.

Deze dag bestaat uit 2 delen:

Forellenvissen en/of BBQ

Forellenvissen in Ommeren is het traditionele uitje voor de oud gedienden (onder voorbehoud van reservering). Om 9.00 uur verzamelen in Ommeren waar we het gebruikelijke jaarlijkse programma zal draaien met vissen, een hapje en een drankje. Dit onder leiding van Gert van de Kraats en Pieter Hoekstra. Zij zijn in ieder geval aanwezig.

BBQ bij Erik Schoonhoven aan de Van Wijnbergenlaan 45, 3771 JG in Barneveld. Aanvang 18.00 uur tot 22.30 uur (of later als de drank nog niet op is).

Vanwege het aantal vrijwilligers die niet kunnen deelnemen aan het forellen vissen organiseren we dit jaar ook een BBQ. De afspraken die hiervoor gelden is dat u gratis aan een van de 2 activiteiten kunt deelnemen. Wilt u aan beide deelnemen dan is er een eigen bijdrage 10 euro contant te voldoen bij aanvang BBQ bij de penningmeester.

Op deze dag is er ook de jeugd koppel wedstrijd op Aanschoten. Dit ter informatie, want het wordt een drukke dag bij onze vereniging. Opgave voor 14 september bij de penningmeester, Joost Maasland, je kunt mailen, appen of sms-en. Voor de mail kun je gebruikmaken van e-mailadres penningmeester@hsvbarneveld.nl en een Whatsapp of sms kan je sturen naar het volgende telefoonnummer 06-21840722.

Het is belangrijk dat je je op tijd aanmeldt, want deze informatie is belangrijk in verband met het doen van reserveringen en het plaatsen van bestellingen.

Namens het bestuur met vriendelijke groet,
Penningmeester