Jachtseizoen geopend!

Dinsdag, 24 september 2019

Mocht je je afvragen of er dit seizoen nog een roofviscompetitie georganiseerd wordt, dan is het antwoord daarop ja! Het jachtseizoen is geopend en op zaterdag 28 september vissen we onze eerste roofviswedstrijd.

Het gaat in totaal om vijf wedstrijden in de maanden september, oktober en november. Mocht het nodig zijn, dan hebben we alvast twee zaterdagen in december gereserveerd voor eventuele reserve wedstrijden. Net als voorgaande jaren kun je je opgeven bij de Wedstrijdcommissie Roofvis, dat onder leiding valt van Gerrit Knotters, via het e-mailadres secretariaat@hsvbarneveld.nl.

De wedstrijden in eigen verenigingswater vissen we van 8.30 tot 14.00 uur. De eindtijd bij de “vrije locatie”-wedstrijden is 16.00 uur. Deelname is € 5,- per wedstrijd of slechts € 10,- bij betaling in één keer voor alle wedstrijden. Zowel Senioren als Junioren zijn welkom. Jeugdleden betalen geen inschrijfgeld.

De wedstrijden en de locaties zijn als volgt:

28-9-2019 Vrije locatie
19-10-2019 Barneveld
26-10-2019 Vrije locatie
9-11-2019 Vrije locatie
23-11-2019 Barneveld
7-12-2019 Reserve wedstrijd
14-12-2019 Reserve wedstrijd

Alle data afzonderlijk zijn ook terug te vinden op onze homepage. We hopen op een groot aantal fanatieke deelnemers. Startpunt voor alle roofviswedstrijden is Schapendrift 2 te Barneveld. Tot dan! Mail naar secretariaat@hsvbarneveld.nl.