Uitslagen jeugdwedstrijden september in beeld gebracht

Dinsdag, 24 september 2019

Afgelopen maand viste de jeugd de laatste twee wedstrijden van de jeugdcompetitie. Dat maakte de wedstrijden natuurlijk nog spannender, want deze twee konden zomaar het verschil maken voor de eindstand.

Op 4 en op 11 september werden de spullen bij elkaar verzameld en vertrok de jeugd naar de waterkant. Het waren weer mooie wedstrijden en als het aan de jeugd had gelegen hadden ze dit jaar nog wel even door gevist. Ze vonden het eigenlijk wel een beetje jammer dat de wedstrijden er alweer op zaten. Super om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Graag maken we de uitslagen van september bekend.

Uitslag 4 september 2019

423         18          8
 Dante ter Rahé
  107            9         10

Nu alle wedstrijden gevist zijn, zijn we natuurlijk reuze nieuwsgierig naar de eindstand. Deze mogen we op korte termijn van de commissie verwachten. Dus stay tuned!