We hebben je hulp nodig met de Rabo Clubsupport actie!

Zaterdag, 28 september 2019

Yes, het is ons weer gelukt, we hebben ons ingeschreven voor de prachtige lokale actie van Rabo Clubsupport. En dat is maar goed ook, want we willen drempelverlagende activiteiten voor minder valide vissers realiseren en activiteiten voor de jeugd stimuleren. Met steun vanuit de Clubsupport actie van de Rabobank kunnen we hier echt iets moois van maken.

De actie werkt net als voorgaande jaren en de leden van de Rabobank bepalen waar het geld naartoe gaat. Zo hebben er zich verschillende verenigingen en clubs in de regio ingeschreven in de hoop zoveel mogelijk stemmen te ontvangen. Met een club van zo’n 1.250 leden hopen wij veel stemmen te mogen ontvangen om onze doelen nog meer kracht bij te zetten!

Kijk hier hoe het werkt:

• Ga naar https://www.rabo-clubsupport.nl/gelderse-vallei/deelnemers
• Alleen leden van de Rabobank kunnen stemmen.
• Jouw stem is pas geldig als je ze alle 5 hebt uitgebracht.
• Je kunt maximaal 2 stemmen uitbrengen op 1 vereniging/stichting.
• Jouw unieke stemcode onthoudt op welke vereniging/stichting je je stem(men) hebt uitgebracht.
• Tot en met 11 oktober 2019 kun je je stem uitbrengen of wijzigen.

We hebben je hulp echt hard nodig! Als we twee van de vijf stemmen van je mogen ontvangen, zijn we je erg dankbaar!