Podiumplaatsen jeugdcompetitie bekend

Dinsdag, 1 oktober 2019

De zes avondwedstrijden van de witvis jeugdcompetitie zijn gevist. Meestal met mooi weer, maar soms kwam de regen met bakken uit de hemel. Voor de vissers was dit geen reden om niet mee te doen aan de wedstrijden.

De jeugd was erg aan elkaar gewaagd en er was er niet één die steeds beter was, dus bleef de competitie tot het eind spannend. We hebben als vissers en begeleiding leuke avonden gehad en hopen jullie weer te ontmoeten bij de prijsuitreiking in december.

De einduitslag van de B jeugd ziet er als volgt uit.

Naam  Gewicht totaal         Aantal totaal     Aantal punten (4 beste wedstijden)
 Benjamin van Asselt
  4211       253        10
  Jasper Bruijnes
  6464     189       16
  Elias Top            2391          177         22
  Ruben van Asselt              1908    131        26
  Dante ter Rahé               3419      117   27

Rutger Verhoeven             592         36          1 wedstrijd gevist.
  Nathan Spelt             2010           36          2 wedstrijden gevist.

Met deze eindstand is het Benjamin van Asselt die de eerste prijs in de wacht sleept. De tweede prijs is in handen van Jasper Bruijnes en Elias pakt de derde plaats. Van harte!

Ook willen we onze sponsors bedanken. Cafetaria Arico voor een warme hap. Spar Barneveld voor het drinken. Zoo & zo voor de bonnen. De nieuwe wedstrijd planning voor volgend jaar is weer in de maak. We hopen jullie dan weer terug te zien en we hopen dan ook de A jeugd te mogen verwelkomen.