Edwin den Toom stelt zich verkiesbaar voor het voorzitterschap

Maandag, 2 december 2019

Onlangs kregen jullie bericht dat onze voorzitter Theo de Vries zich genoodzaakt zag om zijn functie als voorzitter neer te leggen. Door drukte was het helaas niet meer te combineren. Graag laten wij jullie weten dat Edwin den Toom zich verkiesbaar stelt voor het voorzitterschap van onze vereniging.

Edwin deelt graag zijn motivatie:

Aan het Bestuur van HSV Barneveld,

Er is mij deze week ter ore gekomen dat onze huidige voorzitter, Theo de Vries, heeft besloten om zijn taak als voorzitter neer te leggen. Dit houdt concreet in dat de vereniging per 1 januari 2020 zonder voorzitter zit.

Ik moet zeggen dat er hengelsport in mijn hart leeft. Zowel zakelijk als privĂ© zit het vissen in mijn bloed. Na een jaar of vijf in de visstandbeheercomissie te hebben gezeten, binnen onze vereniging, lijkt mij deze job dan ook een hele mooie nieuwe uitdaging.

Het lijkt me prachtig om me samen met een team van bestuurders in te zetten voor onze vereniging. Het ledenaantal is nog nooit zo hoog geweest als op dit moment, wat erop neerkomt dat de hengelsport leeft binnen de gemeente Barneveld.

Graag wil ik me er dan ook voor inzetten om dit op een constructieve manier verder uit te bouwen. Ik wil me dan ook via deze weg verkiesbaar stellen voor het voorzitterschap.

Met vriendelijke groeten,

Edwin den Toom