Stuur je foto voor de fotowedstrijd deze maand nog in!

Dinsdag, 19 mei 2020

En hoe vol staat jouw phone al met foto's van je vangst? Eind april is de HSV Barneveld fotowedstrijd officieel van start gegaan en daarmee zijn we al zo'n vier weken op weg. Gedurende de hele maand mei kun je je foto of foto´s nog insturen.

Op 1 juni 2020 sluiten wij de wedstrijd, dus zorg ervoor dat je foto op tijd bij ons binnen is. Je kunt je foto heel makkelijk insturen. Dat kan naar Joost via e-mailadres penningmeester@hsvbarneveld.nl. Maak het de jury maar flink moeilijk, en zet al die gave foto´s maar door!