Winnaars fotowedstrijd bekend!

Zaterdag, 27 juni 2020

De afgelopen periode zag er ook voor onze vereniging anders uit dan voorgaande jaren. Corona zette de wereld op zijn kop en ook nu is het gevaar niet geweken. Gelukkig kon en kan er nog steeds gevist worden. Het is je misschien wel opgevallen dat vissen zelfs booming was. Door corona en het mooie weer zijn er meer vispassen verkocht, zo meldde het NOS. Om, ondanks alles, toch het verenigingsgevoel te stimuleren hebben we onlangs de HSV Barneveld Fotowedstrijd gehouden. Vandaag maken we de winnaars bekend!

En de winnaars zijn:

1e Prijs - Foto 1. Waardebon ter waarde van € 25 Zoo&Zo

2e Prijs - Foto 2. Waardebon ter waarde van € 15 van Zoo&Zo

3e Prijs - Foto 3. Waardebon ter waarde van € 10 van Zoo&Zo

Heb je gewonnen? Stuur dan een appje naar Joost Maasland, via 06-21840722.