Nieuwe datum Algemene Ledenvergadering 2020

Donderdag, 3 september 2020

Geachte leden, ereleden en commissieleden van HSV Barneveld. Dit schrijven betreft het verdagen Algemene Ledenvergadering HSV Barneveld in verband met de corona-crisis.

In de eerste plaats hopen wij dat u in deze rare “Corona-tijden” in goede gezondheid bent en blijft. Graag informeren wij u over het verdagen van de Algemene Ledenvergadering van HSV Barneveld.

Onze ALV stond gepland op 13 mei 2020. Gelet op alle maatregelen die door de overheid, RIVM en NOC*NSF zijn afgekondigd, heeft het bestuur besloten om onze ALV te verdagen. Wij richten ons er nu op om de ALV op 9 december 2020 te organiseren.

Ernstig rekening houdend met de bijzondere omstandigheden op dit moment in Nederland, menen wij dat wettelijke en statutaire beperkingen omtrent het moment van het houden van de ALV, vanwege het belang van de volksgezondheid en ter voorkoming van besmettingsrisico, niet van toepassing zijn.

We begrijpen dat het uitstellen van de ALV een vergaand besluit is. Juist daarom willen wij u op deze manier informeren over onze ALV agenda en bijbehorende stukken. Daarmee willen wij voldoen aan de verplichting die wij voelen om u te tonen dat onze stukken dan gereed zijn.

Met vriendelijke groet namens het bestuur,

Edwin den Toom voorzitter HSV Barneveld