Uitnodiging vrijwilligersdag HSV Barneveld 2020

Donderdag, 3 september 2020

Beste vrijwilligers en ereleden, graag nodigen wij jullie uit voor de vrijwilligersdag 2020 op zaterdag 19 september. Wij zijn jullie als vereniging erg dankbaar voor het werk dat jullie verzetten. Zonder vrijwilligers zijn er bijna geen activiteiten te organiseren. Als blijk van dank nodigen wij jullie dan ook graag uit, deze dag bestaat uit twee delen. Zorg dat je erbij bent:

Forellenvissen:
Om 13.00 uur gaan we forellenvissen in Ommeren. Graag uiterlijk om 12.30 uur verzamelen in Ommeren (aanloop tussen 12.00 en 12.30 uur) waar we het gebruikelijke jaarlijkse programma draaien met vissen, een hapje en een drankje. Dit onder leiding van Gert van de Kraats en Pieter Hoekstra. Zij zijn in ieder geval aanwezig.

BBQ:
Om 18.00 uur houden we de BBQ bij Rebellenhonk Prins Hendrikweg 15, 3771 AK Barneveld. U kunt als vrijwilliger gratis deelnemen aan beide activiteiten. Opgave voor woensdag 9 september bij de penningmeester, Joost Maasland, je kunt mailen, appen of sms-en. Voor de mail kun je gebruikmaken van e-mailadres penningmeester@hsvbarneveld.nl en een Whatsapp of sms kan je sturen naar het volgende telefoonnummer 06-21840722. Het is belangrijk dat je je op tijd aanmeldt, want deze informatie is belangrijk in verband met het doen van reserveringen en het plaatsen van bestellingen.

Namens het bestuur met vriendelijke groet,

Met vriendelijke groet,
Jan Joost Maasland