Yes, de Rabo Clubsupport actie gaat weer van start

Dinsdag, 6 oktober 2020

Een fantastisch initiatief, want dankzij deze financiƫle ondersteuning kunnen wij nog meer doelen verwezenlijken voor onze hengelsportvereniging.

De opbrengsten willen we inzetten voor het stimuleren van vissen door de jeugd. Denk aan het geven van vislessen op onder andere scholen en het organiseren van wedstrijden voor jeugd onder de 18 jaar. Een ander doel is om het vissen voor gehandicapten nog beter te faciliteren.

De Rabobank stelt een bedrag beschikbaar en het is aan de leden van de Rabobank om te bepalen welke verenigingen en stichtingen ze willen steunen. Deze steun vindt plaats in de vorm van stemmen. Dus ieder lid mag vijf stemmen uitbrengen, waarbij er maximaal twee op dezelfde vereniging of stichting mogen worden uitgebracht.

Graag vragen wij je steun!

Het enige wat je hoeft te doen is je stem uitbrengen! En hoe meer stemmen, hoe hoger de opbrengst en hoe meer we kunnen initiƫren!

Mocht je nog niet bekend zijn met de stemmethode, dan leggen we het je graag uit.

1. Ga naar https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/clubsupport/ en scroll naar beneden waar je deelnemende clubs per lokale bank kunt bekijken.

2. Klik op 'Gelderland'

3. Klik op 'Rabobank Gelderse Vallei'

4. Selecteer HSV 'Barneveld' (alle deelnemers staan op alfabetische volgorde, of gebruik het zoekvenster)

5. En stem!

Het uitbrengen van je stem kan ook door in te loggen op de Rabobank app of op de Rabobank website. Via de website kies je 'Zelf regelen' en vervolgens 'Mijn lidmaatschap' en 'Rabo ClubSupport'.

We hopen op zoveel mogelijk deelnemers, stemmers en opbrengsten.

Alvast heel hartelijk bedankt!

PS. Hieronder hebben we alle stappen in beeld gebracht.

Stap 1.

Stap 2.