Rabo Clubsupport 2021 gaat van start! Help je mee?

Vrijdag, 1 oktober 2021

Afgelopen september hebben we onze vereniging ingeschreven en dat maakt dat we ook dit jaar weer mee doen met de clubactie van de Rabobank. En meedoen betekent kans op extra opbrengsten voor onze hengelsportvereniging.

Hiermee willen we de hengelsport nog meer onder de aandacht brengen bij de jeugd. Denk aan het geven van vislessen op onder andere scholen en het organiseren van wedstrijden voor jeugd onder de 18 jaar. Ook gaat onze aandacht uit naar de vissport voor gehandicapten. We willen hen nog beter faciliteren bij het vissen.

Net als voorgaande jaren bepalen de leden van de Rabobank welke verenigingen en stichtingen gesteund worden. Dit gebeurt aan de hand van stemmen. Ieder lid mag dit jaar 3 stemmen uitbrengen en dat mag op 3 verschillende verenigingen of stichtingen.

Je kunt je stem uitbrengen van 4 tot 25 oktober 2021 via de Rabo App.

Graag vragen wij je steun. Het enige wat je hoeft te doen is je stem uitbrengen. En hoe meer stemmen, hoe hoger de opbrengst en hoe meer we kunnen initiƫren!