Vrijwilligersdag 2021

Woensdag, 3 november 2021

Hengelsportvereniging Barneveld is al jaren erg blij met haar vrijwilligers. Leden die ons meehelpen om onze mooie sport te promoten, die controles uitvoeren, helpen met klusdagen of vislessen geven op de basisscholen. Als dank daarvoor organiseren we elk najaar een vrijwillgersdag om deze mensen eens in het zonnetje te zetten en gewoon eens wat te doen aan teambuilding.

Dit jaar is ervoor gekozen om te vissen bij Toms creek in Lelystad.Een aantal mensen hebben zich vermaakt op één van de aanwezige forel/zalmvijvers.

De rest van de visssers heeft zich opperbest vermaakt aan een steurvijver. Wat een prachtige vissen zijn dit toch.

's Avonds was er een bbq georganiseerd ter afsluiting in het Rebellenhonk. De catering was weer prima voor elkaar.

Nogmaals dank aan alle leden van HSV Barneveld die helpen meebouwen aan onze vereniging.

Namens het Bestuur,

Edwin den Toom