Gert van de Kraats stopt als bestuurslid HSV Barneveld

Vrijdag, 21 januari 2022

Laten we eens teruggaan in de tijd. Het is mei 1972 en een nieuw bestuurslid meldt zich aan. Het is een jonge Voorthuizenaar. Zijn naam is Gert van de Kraats. Maken we de sprong naar 2022, dan komen we al gauw tot de conclusie dat diezelfde Gert van de Kraats dit jaar precies 50 jaar in het bestuur van onze vereniging zit!

Wat een ongelofelijke staat van dienst heeft deze man. Een halve eeuw bestuurslid is natuurlijk een unicum. Wat een veranderingen moet Gert hebben meegemaakt binnen de hengelsportvereniging!

Voor onze Gert, die nog steeds met enthousiasme een waardevol bestuurslid is, bleek de tijd rijp om het stokje over te geven. En dit vindt plaats tijdens de ALV van mei dit jaar.

Dit houdt in dat het bestuur op zoek is naar twee nieuwe bestuursleden, omdat we een oneven aantal in het bestuur willen krijgen. Diegene die zich hiertoe geroepen voelen, kunnen hun email met motivatie naar secretariaat@hsvbarneveld.nl sturen. Daarbij laat ik graag weten dat er zich al twee enthousiastelingen per mail hebben aangemeld voor een bestuursfunctie binnen HSV Barneveld.

Ook langs deze weg een dringende oproep voor iemand die de senior witviswedstrijden wil en kan coördineren. We zoeken een liefhebber die gek is op wedstrijdvissen in clubverband. We ontvangen je reactie graag via secretariaat@hsvbarneveld.nl.

Dan rest me verder jullie allen een visrijk en gezond 2022 toe te wensen.

Namens bestuur HSV Barneveld, jullie voorzitter;

Edwin den Toom