Vismeester of visjuf gezocht!

Dinsdag, 8 maart 2022

Krijg jij geen genoeg van vissen en kan je er uren over praten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar leden die jongeren enthousiast willen meenemen in de wereld van het vissen, middels het geven van vislessen op basisscholen in Barneveld. Ben jij onze nieuwe vismeester of visjuf die kinderen een spetterende dag wil bezorgen?

Onze vereniging telt vijf viscoaches en we zijn op zoek naar versterking van dit team. We zoeken iemand die zin en tijd heeft om dit minimaal 6 x per jaar te doen.

’s Morgens geef je eerst een uurtje les in de klas. Je legt alles uit over het onderwaterleven, de verschillende vissoorten en hoe je ermee om moet gaan. Na de lunch geef je een praktijkles vissen aan de waterkant. Materiaal, goederen en hengels worden ter beschikking gesteld door SportVisserij Nederland en door ons. Alle kinderen krijgen de beschikking over een eigen hengel.

De eerste keer dat je zo’n les verzorgd, word je begeleid door iemand van SportVisserij Nederland. Je krijgt zo een goed beeld bij de opzet en je krijgt allemaal handige tips aangereikt. Ook krijg je een gratis cursus avond aangeboden vanuit SVN. En voor deze avond krijg je ook een onkosten/benzinevergoeding.

Lijkt het jou leuk om kinderen enthousiast te maken voor onze hobby? Om een aantal keer per jaar samen met de kinderen een dagje te gaan vissen en hen van alles bij te brengen over de natuur, vissen en het onderwaterleven? Mail dan naar secretariaat@hsvbarneveld.nl

We kijken uit naar je reactie!

Namens het bestuur van HSV Barneveld,

Edwin den Toom