De woensdagwedstrijden voor de jeugd gaan weer beginnen!

Dinsdag, 26 april 2022

Yes! Het gaat weer gebeuren. De junior witvis competitie gaat weer van start. En daar zijn wij als vereniging hartstikke blij mee. We nodigen al onze jeugdleden uit om mee te doen. We vissen de wedstrijden op de Vaarst en Norschoten op zes woensdagavonden in de maanden juni, juli, augustus en september.

De competitie is exclusief voor onze jeugdleden. Heb je interesse, maar nog geen vispas? Dan kun je die alsnog aanschaffen. Op de avond van de wedstrijd starten we om 18.00 uur met inschrijven op de wedstrijdlocatie. Je hoeft je daarom niet van te voren aan te melden. Dat kan gewoon op de avond zelf. Niet veel later, om 18.30 uur start het vissen en dat doen we tot 20.30 uur. We sluiten de avond af met tellen en wegen.

We vissen met twee groepen, de A en B jeugd, waarbij we een splitsing maken in leeftijd. Iedereen tot dertien jaar valt binnen de B jeugd en bij de leeftijd van dertien tot zeventien gaat het om de A jeugd. Om mee te doen voor de competitie moet je van de zes wedstrijden minimaal vier keer meegedaan hebben.

De wedstrijden vinden plaats op de volgende woensdagen:

1 juni Vaarst
8 juni Norschoten
22 juni Vaarst
6 juli Norschoten
31 augustus Vaarst
7 september Norschoten

Heb je fans, supporters, cheerleaders of andere belangstellenden? Nodig ze gerust uit om te komen kijken.

De organisatie van onze jeugd witvis competitie is in handen van Erik van Schoonhoven. We kijken er naar uit en hopen op je komst!