Algemene Ledenvergadering 18 mei gaat door

Dinsdag, 10 mei 2022

Na twee jaar vol met coronamaatregelen, waar we ons als vereniging aan moesten houden, hebben we nu goed nieuws! En dat is dat onze ALV eindelijk weer gaat plaatsvinden!

Tijdens deze vergadering kunnen we als bestuur o.a. afscheid nemen van medebestuurder Gert van de Kraats.

Ook hebben er zich een aantal mensen aangemeld, om ons bestuur te komen versterken. Deze kunnen middels stemming gekozen worden tot een nieuw bestuurslid.

Zet de datum vast in je agenda, want na al die tijd is het óók weer tijd voor gezelligheid.

Het gaat om woensdag 18 mei 2022, aanvang om 19.30 uur in het Rebellenhonk in Barneveld.

Tot dan!