Spannend tot aan de weegschaal

Maandag, 13 juni 2022

Na een geslaagde kickstart op woensdag 1 juni, stond afgelopen woensdag de tweede witviswedstrijd voor de jeugd op de planning.

Ondanks dat we er allemaal zin in hadden, viel de wedstrijd die avond helaas in het water. Het weer was zo slecht dat we hadden besloten de wedstrijd niet door te laten gaan. Maar niet getreurd, want een avond later keerden we terug om alsnog onze hengels uit te gooien.

De vangsten waren goed en alle vissers wisten een leuk aantal vissen in hun leefnet te krijgen. Ook werden er weer een aantal mooie maatse vissen gevangen.

De uitslagen waren ook die avond weer spannend en konden alleen bekend worden door te wegen en tellen. Met andere woorden, ze lagen weer dicht bij elkaar. Alle vissers hebben hun uiterste best gedaan om zoveel mogelijk te vangen.

Tussendoor trakteerde onze sponsor Amico ons op een lekkere snack, waarvoor wij Amico nogmaals willen bedanken!

Op woensdagavond 22 juni vissen we onze derde wedstrijd op de Vaarst. Tot dan!