Gratis vissen bij Toms Creek in Lelystad op steur, meerval, karper, forel en zalm

Zondag, 10 juli 2022

HSV Barneveld bestaat 75 jaar en dat willen we groots vieren met alle leden van HSV Barneveld.

Op het complex bij Toms Creek hebben we de mogelijkheid om veel/ alle vijvers af te huren exclusief voor leden van onze vereniging. Je mag zelf bepalen op welk vissoort/vijver je wilt vissen.

WanneerZaterdag 10 september van 9.00 tot 17.00 uur

Waar: Toms Creek, Uilenweg 2 c in Lelystad

Voor wie: alle leden van HSV Barneveld in 2022, van 8 tot 88 jaar. Nu alsnog lid worden betekent dus dat je gratis mee kan.

Breng zelf je hengel, schepnet, onthaakmat en aas mee.

Gratis contributie en consumptiebonnen verstrekt door HSV Barneveld.

Vervoer: eigen vervoer En voor alle leden jonger dan 18 jaar wordt er een bus geregeld die rijdt vanuit Barneveld naar Lelystad en weer terug (meer info volgt later). Laat bij je aanmelding weten of je hiervan gebruik wilt maken.

LET OP: het is belangrijk dat je je vooraf opgeeft per mail via penningmeester@hsvbarneveld.nl of per telefoon bij één van de bestuursleden. Geef daarbij je naam, lidnummer en emailadres door.

Opgeven kan tot uiterlijk 10 augustus 2022.

Ga naar de pagina contact voor de telefoonnummers.

We hebben er nu al zin in! Geef je op tijd op, we hopen op je komst.

Kijk alvast eens mee hoe gaaf Toms Creek eruit ziet! Waar is dat feestje? Daar is dat feestje! Wedden dat je enthousiast wordt?

Bron: YouTube, Toms Creek