Onze roofviswedstrijden staan gepland!

Dinsdag, 19 juli 2022

Geheel in het teken van de bloedhete zon, kondigen wij onze roofviswedstrijden aan op een knalgele poster!

We hopen dat je het goed kunt volhouden in deze hitte. Heb je het liever een tandje kouder, dan kun je je nu alvast verheugen op de roofviscompetitie die gepland staat voor het najaar van 2022.

Je vindt de data ook op website. Het gaat om zaterdag 8 oktober en zaterdag 5 november, waarbij we vissen van 8.00 tot 14.00 uur. Eén wedstrijd vindt plaats in Barneveld en voor één wedstrijd geldt een vrije locatie.

De wedstrijden worden georganiseerd onder leiding van Herman Esveld. Details rondom inschrijven, locaties, enzovoorts, vind je op onze website, waar we het reglement naar 2022 vernieuwd hebben.

Van gele zon naar gele poster naar goudgele rakker!

Fijne zomer allemaal!