75 Jarig festiviteit Tom’s Creek (Lelystad)

Dinsdag, 6 september 2022

Namens de HSV Barneveld organiseren wij een verzorgde visdag op Tom’s Creek te Lelystad. Om ook de jeugdleden (14 t/m 17jaar) hierin te laten deelnemen hebben wij busvervoer georganiseerd. Jeugdleden onder de leeftijd van 14 jaar verzoeken wij begeleiding van een ouder. Jeugdleden ouder dan 17 jaar kunnen in samenspraak beperkt mee in het vervoer op de heenweg. De terugweg organiseren wij dan vanuit de leden die aanwezig zijn.

Het vervoer is voor de jeugdleden die zich hiervoor hebben opgegeven.

Coördinator en contactpersoon:
Penningmeester Joost Maasland 0621840722

De Firma Van Kooten uit Kootwijkerbroek zal dit vervoer faciliteren.

De verzamelplaats en bij terugkomst is de P-Plaats bij de Veluwehal aan de zijde van de Rehoboth kerk.

Tijden voor zaterdag 10 September:

Verzamelen voor vertrek is 07.30 uur.
De bus vertrekt om 07.45 uur.
Retour vertrek is 16.45 uur, met verwachte aankomsttijd 17.30 uur.

Verzorging tijdens de dag zal gaan door middel van consumptiebonnen: 6 stuks

Als voorbeeld: Drank/fris is 1 bon, broodje bal is 2 bonnen.
Wellicht een kleine snack zelf mee te nemen als aanvulling (snoep of snack).

Vishengels zijn te huur hiervoor verwijzen wij naar de website van de locatie.
Tevens verwijzen wij de website van Tom’s Creek voor de reglementen, https://tomscreek.nl/.

Noot: wij verwachten normaal gedrag van onze jeugdleden en dit is geheel op eigen risico.

Namens het bestuur,

De penningmeester