'Vis-pauze' in verband met MOBA Senior Koppel Wedstrijd

Zaterdag, 15 oktober 2022

Dit is een belangrijke mededeling omtrent de koppel wedstrijd MOBA op vrijdag 21 op zaterdag 22 oktober. Op de genoemde datums zal er de MOBA senior koppel wedstrijd gehouden worden. De loting heeft plaatsgevonden en de koppels zullen hun voorbereidingen gaan treffen inzake stekken.

Er mag dit weekend nog gevist worden en het dringende verzoek vanaf maandag niet meer. Vanaf woensdag is er een visverbod om de koppels de kans te geven hun ding te doen. Vanaf woensdag zal er een vlag van de HSV worden opgehangen en een mededeling van dit tijdelijke visverbod.

Wij hopen op jullie begrip namens het bestuur,

Mvg Joost Maasland